close global

Welcome to GPFans

CHOOSE YOUR COUNTRY

  • NL
  • GB
  • IT
  • ES-MX
  • US
  • NL
Spa

Is de F1 te voorzichtig geweest in België? | GPFans Special

2 reacties

Is de F1 te voorzichtig geweest in België? | GPFans Special

Remy Ramjiawan
Redacteur/presentator GPFans
Formule 1-verslaggever, interviewer, maar ook presentator en redacteur

De FIA heeft in België gezorgd voor heel wat zure gezichten. Zo keken de fans uit naar een regenrace op Spa-Francorchamps, maar heeft de FIA zolang gewacht, dat er eigenlijk geen race in de regen meer was. Waarom heeft de FIA dat gedaan en had dat anders gekund?

Gerelateerd

FIA Spa-Francorchamps
Ontdek het op Google Play