Horner reageert op Instagram na dramaweekend: fans zijn er klaar mee
Horner reageert op Instagram na dramaweekend: fans zijn er klaar mee
Het is alarmfase één bij het team van Red Bull Racing waar momenteel alles mis lijkt te gaan. Na de zeer teleurstellende race op het circuit van Bahrein blikt Christian Horner terug op zijn Instagram en in de comments wordt duidelijk dat de fans van het team klaar zijn met de problemen in het team.
De situatie begint nijpend te worden voor Red Bull, dat na slechts vier races al 80 punten achter McLaren staat in het constructeurskampioenschap. Verstappen wist in Bahrein slechts als zesde te eindigen, ondanks dat hij Japan één week eerder nog wist te winnen. De race in Sakhir werd gekenmerkt door balansproblemen en inefficiënte pitstops, waardoor de zorgen over de competitiviteit van de Red Bull-auto alleen maar toenamen. Het contrast met de dominant rijdende Oscar Piastri maakte het allemaal nog schrijnender.
Horner op Instagram
Op Instagram reflecteert Horner op het dramaweekend van zijn team: "Een zware race waarin vanaf het begin niets ons lukte. Dat Max dit weekend met een zesde plaats wegkwam en de achterstand op Lando beperkt, ondanks de uitdagingen die we hebben gehad, is het beste waarop we hadden kunnen hopen. Yuki heeft een zeer solide weekend gehad. Hij kwalificeerde zich in de top tien en finishte in de punten. Hij reed hier in Bahrein behoorlijk goed. Deze race heeft een aantal valkuilen blootgelegd die we duidelijk in beeld hebben en die we snel moeten aanpakken. We begrijpen waar de problemen zitten, maar het introduceren van oplossingen duurt wat langer. Als team zijn we gefocust op het analyseren en uitzoeken wat mogelijk is als we over vijf dagen weer in Djedda rijden."
Woede in de comments
De woorden van de Britse teambaas lijken aan dovemansoren gericht in de comments onder zijn post en duidelijk is dat de fans helemaal klaar zijn met wat er allemaal speelt: "De auto is in hoge nood voor upgrades nu", stelt iemand. "Ik heb het vorig jaar al gehoord. Het zijn nu alleen nog maar loze woorden. Tijd om uit te leggen wat iedereen in godsnaam in de fabriek doet. Jij bent de CEO en teambaas die verantwoordelijk is voor engineers die de auto niet kunnen afstellen. Wat doe je? Max springt binnenkort van dit zinkende schip en dat is jouw schuld. Zijn interview na de race maakte duidelijk dat hij er genoeg van heeft om andermans rotzooi op te ruimen", stelt weer iemand anders. "Ik hoop dat Max bij jullie vertrekt", besluit iemand anders.
Gerelateerd
Meer F1-nieuws
Laatste F1-nieuws
Aanbevolen door de redactie
Red Bull Racing
Tung heeft twijfels over updatepakket Red Bull Racing in Oostenrijk
Max Verstappen
Voormalig Red Bull-kopstuk over F1-toekomst Verstappen: "Met geld voorkom je geen burn-out"
Red Bull Racing
'Red Bull Racing heeft de nieuwe Verstappen al gevonden'
Hitteplan Oostenrijk
FIA grijpt in vanwege extreme weersomstandigheden in Oostenrijk

Wijzig je tijdzone:
Net binnen
Verstappen deelt middelvinger uit aan Russell, 'Red Bull ziet opnieuw topman vertrekken' | GPFans Recap
- 36 minuten geleden
FIA grijpt in en verbiedt uitlaatvleugels vanaf 2027
- 1 uur geleden
Verstappen nog zoekende in Oostenrijk: "Lastige dag om de juiste balans te vinden"
- 2 uur geleden
Vermeulen deelt waarschuwing uit: 'Max is niet geboren om mee te doen in het middenveld'
- 2 uur geleden
- 2
Mekies verwacht geen problemen meer bij Hadjar en Verstappen: "Alles is nu opgelost"
- 3 uur geleden
Verstappen deelt middelvinger uit aan Russell tijdens VT2
- Vandaag 18:19
Veel gelezen
Strafpunten F1: Stroll raakt punten kwijt richting GP Oostenrijk, extra straf voor Colapinto
- 21 juni
Norris spreekt al van Formule 1-pensioen: "Ik wil kinderen en wil hier weg"
- 22 juni
Verstappen krijgt lachers op de hand in perszaal Monaco met advies voor Antonelli
- 7 juni
Hamilton haalt uit: "Er is een reden dat ik zeven wereldkampioenschappen heb"
- 15 juni
FIA grijpt in vanwege extreme weersomstandigheden in Oostenrijk
- Gisteren 09:29
Antonelli trakteert Kardashian op champagnedouche na ophef over 'gestolen' handdoek
- 9 juni
Gerelateerd nieuws
Verstappen blijft bij Red Bull: wie worden de drie andere coureurs voor 2026?
‘Lawson kan terugkeer naar Red Bull Racing vergeten’
Herbert heeft weinig hoop voor Red Bull in 2026: "Of ze terugkeren? Nee"
Verstappen wijst naar specifieke training van vader Jos: “Dát was eigenlijk onze zomervakantie”
F1 standen
Coureurs
- Lewis Hamilton
- Charles Leclerc
- Lando Norris
- Oscar Piastri
- Franco Colapinto
- Pierre Gasly
- Isack Hadjar
- Max Verstappen
- Alexander Albon
- Carlos Sainz
- Andrea Kimi Antonelli
- George Russell
- Oliver Bearman
- Esteban Ocon
- Fernando Alonso
- Lance Stroll
- Liam Lawson
- Arvid Lindblad
- Gabriel Bortoleto
- Nico Hülkenberg
- Valtteri Bottas
- Sergio Pérez
Races
-
Grand Prix van Australië 2026
-
Grand Prix van China 2026
-
Grand Prix van Japan 2026
-
Grand Prix van Bahrein 2026
-
Grand Prix van Saoedi-Arabië 2026
-
Grand Prix van Miami 2026
-
Grand Prix van Canada 2026
-
Grand Prix van Monaco 2026
-
Gran Premio de Barcelona-Catalunya 2026
-
Grand Prix van Oostenrijk 2026
-
Grand Prix van Groot-Brittannië 2026
-
Grand Prix van België 2026
-
Grand Prix van Hongarije 2026
-
Grand Prix van Nederland 2026
-
Grand Prix van Italië 2026
-
Grand Prix van Spanje 2026
-
Grand Prix van Azerbeidzjan 2026
-
Grand Prix van Singapore 2026
-
Grand Prix van de Verenigde Staten 2026
-
Grand Prix van Mexico 2026
-
Grand Prix van São Paulo 2026
-
Grand Prix van Las Vegas 2026
-
Grand Prix van Qatar 2026
-
Grand Prix van Abu Dhabi 2026
Partners (Ook adverteren?)
Volg ons op social media
Redactie & bedrijfsinformatie
Innovatieweg 20C
7007 CD, Doetinchem
Nederland
+31 6 455 168 60
Bekijk de contactpagina
Realtimes Network
- Redactie
- Privacy
- RSS
- Contact
- Adverteren
- Statuut
- Vacatures
- Betting uitzetten
- Android
- iOS
- Publicatieprincipes
- Correctiebeleid
- Eigendom & financiering
- F1 Tickets
Copyright (©) 2017 - 2026 GPFans.com
Realtimes Network











